IGÅR / IDAG

Hej, har just ätit middag och innan det kom jag hem från Kupolen. Var där och kollad efter en jul/nyår's klänning, och jag hittade en som inte var så dyr, 199 :- ! Hittade även ett par örhängen som jag ska ha till.
Tyvärr så skrev jag ingen ting igår för jag hade ganska fullt upp. Först så vaknade jag upp i Torsåker och då fixade jag mig och lite sånt, sen på förmiddagen åkte vi hem till Borlänge igen. När vi kom hem så slappade vi lite, sen åkte vi iväg och tränade. När vi kom hem därifrån packade jag ihop mina grejer som jag skulle ta med hem till mamma. Sen kom Matilda & Moa's pappa och hämtade oss och vi åkte iväg och åkte skridskor i ishallen. Efter det så åkte vi hemåt. Och när jag kom hem så slappad jag bara i soffan med tacos på tallriken.

Bilder på klänningen & örhängerna får ni nog imorgon.



skridsko åkning


vi gjorde en plansch idag i skolan med temat jul,
 sen fick vi bestämma själva hur vi skulle göra. och detta belv vårat resultat. haha!

with peace linnea*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0