IGÅR / DANS / GÄVLE / TORSÅKER

Hej alla. Blev lite lamt med skrivandet på bloggen igår, men det var för ingen av oss hade tid. Kan skriva lite nu istället. Var i skolan igår som vanligt sen åkte man hem och var hemma själv. Sen kom Matilda, Elin & Marre hem till mig och vi förfestade lite. Sen drog vi till Jim på fest. Säger bara, det var kul så länge det varade. Haha. Slutade på donken tyvärr... (N)
Idag så var jag på dansuppvisning igen men den här gången var det för Ellen (en av mina systrars barn). Det var jätte gulligt för det var bara massa småbarn (3-9 år ungefär) som dansade lite olika danser. Efter dansuppvisningen åkte jag hem och åt och packade sen bar det iväg till Gävle för att gratta Wille. Var jätte rolig att träffa alla igen! Efter firandet åkte vi till Torsåker, till Matilda & Moa's mormor & morfar. Jaa och nu sitter vi här och ska snart ut till hästarna. :-D Bilder och grejer kommer säker imorgon.

Ha en bra lördags kväll!
with peace linnea*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0