JULKÄNSLOR

Kom nyss ut ur duschen efter att ha varit hos mamma hela kvällen. Där fixade vi med julgranen, gjorde ett peppatkakshus och massa annat. Så nu har jag världens julkänsla! Och vädret är perfket! (y) Tyvärr så blev vårat pepparkakshus inte som vi hade tänkt oss, för när mamma & jag skulle limma ihop det med smält socker så brände mamma sig på sockret så hon råkade kasta iväg ena tak-delen så den blev helt förstörd.. Men det värst var att mamma fick världen brännblåsa på handen, stackare! :-( 

Förr idag var jag bara hemma med Moa & Matilda och städade fint på nedervåningen.

Åh va jag tycker om julen, den är så mysig. <3


pepparkakshus, detta är dock inte mitt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0