TATUERAD!!

Skola som vanligt idag, segt. Efter den sprang jag in på kupolen och la undan en sak som mamma skulle åka och köpa till mig sen. Hihi. Sen åkte jag hem och åt, sen bar det iväg till tatueringsstudion. :-) Jag var faktiskt inte så jätte nervös, bara precis innan han skulle börja. Men det släppte typ på en gång för det var inte så farligt. Jag blev i alla fall jätte nöjd med min tatuering!
När jag var klar med tatueringen följde jag med Bitchen (Matilda) hem och umgicks med henne ett tag. Sen hämtade pappa mig och när vi kom hem gick jag till mamma och visade henne tatueringen och hämtade min nya fuskpäls krage! :-D Hihi.



hihi


tatueringen


nya kragen från H&M 99 :-


with peace linnea*


Kommentarer
Postat av: Mattias Leidevall

jag vissste att det var en G-Klav! du har sagt det till mig men jag glömde bort det :D Hur som helst så var den jättesnygg och jag hoppas att du är nöjds med den

2009-12-01 @ 21:31:26
URL: http://mattiasleidevall.blogg.se/
Postat av: made

öj.fett snyggt ju !

gjorde det inte ont ? ;o

2009-12-01 @ 21:54:02
Postat av: linnea

MADDE: hihi tack! jo ibland men det var skönt också! :-D

MATTIAD: haha. jag är jätte nöjd och tack för du tyckte den var fin!

2009-12-02 @ 12:16:23
Postat av: Sofia

Tycker den va skitsnygg! ;)

2009-12-07 @ 22:05:13
URL: http://ts-v.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0