YEAH SHOPPINGBLOGG

kommer lite försenad bild från igår när jag var i falun med linnea och shoppade och tittade på innebandy. Tjejerna var asbra och de bara kliar i fingrarna och man vill hoppa in på planen !! HATAR ATT VA SJUK. Föresten har jag varit i falun idag också, ja jag har i princip bott där de senaste dagarna nu under gorbys cup. Idag titta jag emma sofia och elin iallafall på finalerna. Grattis till IBF borlänges damer som vann :-DD !


värmeskydd toni| and guy
armband| only














Kommentarer
Postat av: madde

jag tror jag såg dig på tv ;o



På en konsert med thomas lundin,jag tror att det är du iaf :)

2009-12-29 @ 23:38:31
URL: http://madelenjohaansson.blogg.se/
Postat av: matilda

hahah de va nog verkligen inte jag :P

2009-12-30 @ 16:00:48
Postat av: madde

okej,det var läskigt likt iallafall ;O

2009-12-30 @ 17:48:59
URL: http://madelenjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0