DAGEN

Har gjort ganska mycket idag. Först var jag såklart i skolan, efter den gick jag ner till stan för jag skulle ta ett drog-test (alla som ska sommarjobba på Borlänge Energi måste göra det). När jag var klar med det mötte jag upp mamma på stan och vi gick till Naturlig Skönhet och köpte lite behövliga grejer, tyvärr hade dom inte pudret som jag behövde, men dom skulle beställa det. Sen åkte jag och mamma hem till Matilda för vi skulle prata om Grekland! <3 Nu är det bokat och klart typ! Åh, va jag längtar.
När vi var klara där åkte vi vidare hem till min syster Terese för hon och Martina fyller 27 år idag. GRATTIS! Vi åt en jättegod middag där, men tyvärr kunde inte Martina vara med för hon jobbade..
När vi hade ätit klart och allt sånt där åkte vi ändå inte hem, utan vi åkte iväg till Ica Maxi för att handla lite grejer tills imorgon. Blir ju sista april @ my place! Hör av er om ni vill komma.






täckstiftet som jag köpte på Naturlig Skönhet, det finns bara
naturkosmetiska grejer där. tycker det funkar jätte bra!




hittade ett läppstift på Ica Maxi som jag fick lov att köpa,
tyckte det var så fint




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0