HELGEN/DAGEN

Ja äntligen har jag tagit mig tid att gå in på datan. Haha, har inte orkat under helgen.
Jag och Matilda B blev i alla fall hemma själv på lördagen också, för pappa, Petra och Moa stannade i Sälen till på söndag istället. Så det blev att LILLA Matilda sov här.
Tidigare på lördagen var jag på bio med min syster Cissi och hennes barn Ellen, vi såg på Prinsessan och grodan. Haha, men den var faktiskt bra!

Har haft utvecklings samtal idag. Gick riktigt bra faktiskt. Ska jag väll snart ner och äta våfflor, sen måste jag öva på min gitarr läxa. Måste även göra svenska läxa och städa på rummet! :-o Fan va grejer jag fick att göra helt plötsligt! Men städningen kan ju alltid vänta tills imorgon, hehe..

Åh sitter och lyssnar på gammal musik nu, minnen <3



with peace, linnea*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0