IGÅR

Oj oj oj va dålig uppdatering! Skärpning, haha..
Nej men igår var jag faktiskt på teater och kom hem efter tio tiden. Orkade inte skriva något inlägg då tyvärr.. Teatern var jätte rolig! Skådespelarna hade ett manus att följa men dom improveserade också så det hände ju massa roliga grejer, tex att dom gjorde saker med bubliken och sa massa olika skämt som dom kom på under tiden dom dramatiserade. Nej men det var riktigt roligt i alla fall!
Innan teatern var jag en stund med Patrik, trevligt trevlig var det. Hihi..

Nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete i skolan, ha det bra!





Kommentarer
Postat av: Eldarfreya

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-05-18 @ 13:34:52
URL: http://eldarfreya.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0