KLAPPAT OCH KLART

nu har jag beställt från hm och ja jag fick reda på att allt dehär i princip finns att köpa på affärerna men inte i rätt storlek, där har ni anledningen till att jag beställer kläder som finns i butik ;-) Tänkte även beställa ett blackbooklinne som hm gjort ett sammarbete med (!) Men nästan allt var utsålt, går åt som smör i solsken men de förstår jag! SJUKT snygga grejer, in och beställ ! Nu ska jag dra på mig ett par byxor och cykla iväg till maserhallen och få reda på mina jobbtider till peace and love, underbart att jag kan jobba måndag tisdag onsdag och sälja min biljett som jag har. Om någon är intresserad hör av er ! Oj nu måste jag cykla som en dååre herråå





äntligen blir fjärilsringen MIN <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0