LITE PICS

Var hemma från skolan idag eftersom jag kände mig rejält utslagen från helgen men imorn tar jag nya tag, en uppsats om selma lagerlöf måste skrivas och plugga matte måste jag göra också eftersom ett nationelt prov i matte ska vara på fredag! Lycka...fast nej.. Den enda lyckan är att de är sjukt fint väder och att snart är de sommarlov som kommer innebära stockholm,grekland,pl,norrland och massa mer roligt med vännerna! Jag längtar till sommaren så jag håller på att dö alltså.

Jaja här är iallfall lite bilder från örebro! Sara har lagt upp bilder på facebook och jag kopierade några :-)





lotta linda emma emilia elin julia och nån mongounge

julia lollo amanda emma elin maja

hassan jonna carin jag hanna julia typ

SER NI HUR MYCKET SOL DE ÄR ELLER?
åh älskade örebro <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0