NATTBLOGG

Oj klockan är nästan 3 och här sitter jag med en kokhet dator i knäet (den bränner ihjäl mina ben!!)
Min dag idag började med en riktig långpromenad på två timmar, gick halv vilse i nån skog bortanför mellsta och båtsta men hem kom jag haha ! Sen fick jag ett samtal från lilla linnea så de var bara att bege sig till domnarvet, planerna för kvällen var partaj men det blev något bråk så det kändes inte så värt nej.. Så ja här sitter jag nyss hemkommen från lw, såg film. ÅT JÄVLA TUSEN COOLOR(stavning?) Linneas syster hade gett dom en hel påse med kola godis så nu är jag mätt och belåten haha nattsvammel. Jaja nu ska jag dejta min säng. Godnatt !




.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0