RYCKER UPP MIG

wow riktig dålig uppdatering av mig och linnea men mest av mig tror jag nog ! Känns som jag håller på att tappa greppet och allt i stort sätt går bara dåligt just nu. Läxor, prov och arbeten i skolan växer till en större hög och här sitter jag helt obrydd. Ja jag har riktigt dåliga dagar helt enkelt och ligger mest i sängen och stirrar upp i taket, sjuk har jag blivit också idag.. Jag är slutkörd men grejen är att jag inte har gjort något alls. Huvudet snurrar och kroppen gör ont, va tusan är fel med mig? Ush nu får jag rycka upp mig. Har snackat med Linnea i telefonen tidgare idag också som jag verkligen behövde. Jag ska lösa dehär och rycka upp mig ordentligt nu!






bild från en SOLIG dag i borlänge, nej de är inget skämt de var faktiskt sol konstigt nog!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0