TODAY

Idag följde jag med familjen och drog runt lite i affärer. Tittade in lite på nyöppnade Lager70 som var en stor besvikelse, inget där var speciellt värt och skor hallå vart tog dom vägen??? De enda jag lever för fanns inte på lager70.. Jag som behövde ett par perfekta tygskor men icke ! Efter lager70 drog vi vidare till kupolen och don enda som shoppa loss var lillebrorsorna. Nya springskor skulle jag ha men jag orkade inte testa eftersom min extrema lathet tog över så de får vi fixa senare i veckan haha! Men en sak hitta jag iallfall! Ett kritvitt bäddset så nu ska jag börja med min inredning. Luftigt och vitt ska de bli ! Bilder visar jag er sen :-D Nu ska jag käka brors blåbärspaj MUMS!





min älskade rosa sjal som jag inhandlade i sthlm förra året hittade jag längst in i garderoben igår när jag städa igenom den ! LOVE












Kommentarer
Postat av: Mattias Leidevall

jag trivdes stort på lager 70 och har införskaffat jeans och en t-shirt från Wax Action Clothing =)

2010-04-27 @ 16:38:24
URL: http://mattiasleidevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0