VAD HAR HÄNT

Tror jag har börjat ett helt nytt liv, ett nyttigt liv!! Idag promenixade jag också fast den här gången fick man ju lite pengar för att promenixa ut med lillebror haha ;-) Och vad har jag gjort nu? En nyttig fruktsmoothie!! Ja jag vet jag är förvånad själv..! Fast kompenserar det med en fet kebab tallrik ikväll så ja nyttigheten vart väl inte så långvarande. Imorn väntas shopping med tjejerna. Då ska skjortan bli min och sikte på en ny mascara och nytt puder som jag råkade tappa i golvet idag.. r.i.p pudret aa men jo..







Recept på smoothie:
1 glas

1/2 dl bär (jag tog nån bärmix m. mango)
1/2 dl mjölk
1 dl yoghurt-vanilj
1 tsk florsocker

|

Gör så här:
Mixa alltihop i mixern
Häll upp i glas och toppa med bär
:-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0