AVSLUTNING

Herrigud vilken seg dag det har varit idag! Funderar seriöst på att gå och lägga mig snart så den ska ta slut.. Usch!
Men lördagen var en riktig höjdare i alla fall. Vi hade avslutning med vårat gamla lag. Först åkte vi iväg till Gävle och var med på en grej som heter Alborgen. Det är som fångarna på fortet fast mycket snällare! Det var verkligen hur kul som helst! Det rekomenderar jag verkligen (fast jag har blåmärken överallt). Sen när vi var klara där började vi åka tillbaka mot Borlänge, men vi stannade och fikade på någon campingplats nån stans. Sen när vi väl var tillbaka i Borlänge åkte jag, pappa, Matilda och Sandra och hämtade pizzorna vi hade beställt. Köpte pizzor för 1021 kr! Haha, kändes lite dumt när vi va bara fyra personer som hämtade dom.. XD Sen åkte vi i alla fall vidare mot Romme. Där var vi i ett jätte stort och fint hus och hade det kul. Åt pizza, lekte lekar, sjöng sing star, åt godis, kollade på film och massa massa mer! Vi sov såklart över där.
Tack för en underbar dag säger jag bara!


























































Kommentarer
Postat av: Mikee

fan va jag saknar dig! <3

2010-09-02 @ 10:19:20
Postat av: johan§

godiiis <3

2010-09-02 @ 11:32:27
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0