BIKBOK <3 KUPOLEN

Blev en skön dag i skolan idag. Vi kollade bara på film och efter det pratade vi lite med lärarna. När det var klart drog jag till kupolen för att kolla på lite grejer. Bikbok öppnade ju sin affär på kupolen idag, så passde på att shoppa lite där när det var tag tre betala för två. Hittade två par byxor och en sjal. Blev ganska så förvånad när jag insåg att jag köpt två par byxor! Det händer nästan aldrig mig att jag köper det.. Haha!
Efter shoppandet åkte jag och mamma hem till min syster Martina och var där ett tag. Sen åkte jag hem till pappa, men vi åkte nästan iväg på en gång jag kom hem igen. Vi skulle iväg och köpa färg till mitt rum. Tänker inte berätta hur det ska bli, det får bli en överraskning! Hihi.



t-shirt från H&M 129 :-
byxor från BikBok 299 :-



sjal från BikBok 149 :-
byxor från BikBok 399 :-




och så fick man en jätte gullig dataväska med om man handlade för
över 500 :- på BikBok










Kommentarer
Postat av: johan§

grymt snygga byxa nummer 2 :D

2010-08-20 @ 00:01:03
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: linnea

åh tack johan! <3

2010-08-20 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0