HELGEN OCH SÅNT..

Oj va jag har varit dålig på detta! Men nu har det faktiskt varit så att jag inte ha velat/haft tid att vara inne på datorn, för varenda gång jag får tid över så sätter jag mig ner och läser. Japp, boken blev utläst på mindre än en vecka. Förstår verkligen inte hur en bok kan vara så fängslande?! Blir nog att läsa tvåan i Grekland, om jag inte börjar innan vill säga, hihi!

Tänkte berätta lite vad jag gjorde i helgen också.
I fredags var jag hem till Karin (en jag jobbar tillsammans med). Vi köpte Ben & Jerry's glass och var hemma hos henne och hade kul.
I lördags var jag iväg till Valbo men mamma, Matilda, mormor och min syster Terese. Shoppade massa grejer och sånt. Sen på kvällen gick jag och Matilda hem till Adde. Var jätte trevligt! Vi hade typ chill-fest med lite roligt folk.
Och i söndags låg jag bara hemma och läste, (nej jag är inte beroende!).





linne från H&M 79:50 :-


tröja från H&M 99 :-



nagellack från H&M 39:50 :-



tröja från JC 49 :- (rea)



glasögon från BikBok 29 :-



cupcake lipgloss från BikBok 19 :-




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nog den enda som aldrig ätit Ben & Jerrys.

2010-08-04 @ 16:59:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0