INNEBANDY VS HAGAFEST

Blir ingen hagafest idag, känner mig verkligen inte på humör eller har orken att vara där och vara trevlig och rolig.. Så jag drar och tränar, känns GREAT (jo jag har ordet great på hjärnan) Imorse tränade vi även innebandy med skolan för första gången, det var kul och jag tror verkligen domhära innebandytimmarna kommer ge resultat! Just nu känns det som innebandy är det ända som får plats i mitt huvud så ja inte så intressant inlägg för er som kanske skiter fullständigt i jävla innebandy. MEN JAG ÄLSKAR DET så nu drar jag på träning och njuter av livet. Får helt enkelt tagga hagafest nästa gång istället när jag är i bättre mood för det!



självpoträtt :-)


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0