KLAAAAAR!

Åh nu har jag äntligen blivit klar med mitt sommarjobb. Känner mig faktiskt lite stolt över mig själv för att jag klarade det. Klippte ner buskar, rensade ogräs och fixade med massa andra saker i fyra veckor, började sju på morgonen och slutade fyra på eftermiddagen varje dag. Men nu är det klart, så nu väntar man bara på att det ska bli söndag så man får dra iväg till Kreta. Fattar inte att vi snart ska åka! Haha.

Var en sväng på kupolen igår, köpte lite inrednings grejer och ett nagellack. (Alla inrednings grejer är från Indiska)

Ska ut och äta lunch med farmor och farfar imorgon, sen blir det att packa en massa.



















Kommentarer
Postat av: Eldaralisha

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 13:29:46
URL: http://eldaralisha.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0