SÄGER GODNATT

Är så trött så att mina ögon snart går i kors, och jag har inte ens gjort speciellt mycket idag? Tittat på glamourama-maraton(som är ett sjukt meninslöst program om bloggares liv?!), vart en sväng på kupolen, ätit älskad kebabsallad och sprungit i spöregn, det blir jag trött av liksom?! . Har ju också en underbar skola som väntar imorn.. Fast ijoförsig nu är det helt okej eftersom allt är helt nytt men gissar på att jag kommer ha samma inställning mot skolan som jag brukar ha om några veckor, nämligen att de suger men måste tyvärr göras! Veckan väntas iallfall bli riktigt rolig med födelsedagskalas för lilla linnea och hagafeeest och övernattning med gamla fotbollslaget, GREAT! Så nu säger jag godnatt innan jag somnar!





bjuder på en lagom fräsh och smått nyvaken bild från idag











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0