SKÄMT

Har redan fått 2 läxor och det är första riktiga jävla dagen.. mmm kommer bli ett great år alltså känner jag! Nej men jag och Linnea har ju lovat varandra att iår ska vi fan kämpa i skolan och få G eller högre i ALLA ÄMNEN. Så de kanske är bäst att jag sätter igång med min underbara matteläxa.. iår ska jag fan klara mig på mattesidan! Efter det tänkte jag iallfall ta en liten lätt springtur så jag slipper dö imorgon när vi har något konditionstest.. Kommer gå fint.. heh.. Jaja nu ska jag begrava nosen i matteböckerna! bye




oj fint gris-smile där på första ! Försöker lista ut va tusan min hårfärg är nu alltså och om jag ska färga eller bara låta det vara.. mörkt skulle ju vara fint eller??!?!!??!?!?!?!?!














Kommentarer
Postat av: Sandra- en bra blogg!

skitsnyggt!

2010-08-24 @ 19:20:41
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0