DAGEN

Tjaaaa, sitter hemma hos min syster Terese nu, har alldelens nyss kommit hit. Men sitter här nere själv för hon håller på att natta barnen, så då passade jag på att göra ett litet inlägg..

Idag klippte/rakade jag en person för första gången i hela mitt liv! Som tur var så var det på min pappa, och bra blev det faktist! Hihi.
Förr idag var jag och fikade på Almas café med Petra eftersom jag var på extra matten i skolan och fick lov att vänta en timme innan jag började praktiken. Det var i alla fall jätte mysigt och gott! Vi satt och pratade om allt möjligt och jag fick även reda på att vi ska åka till Sälen/Kläppen nästa helg. Ska bli skoj, var länge sen jag var där nu.

Hmm jadu, klippet nedanför kan ju diskuteras..


söta Alma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0