HELG

Har nyss kommit ut ur en lååång och skön dusch! Nu sitter jag här och ska göra ett litet inlägg efter som jag har varit ganska död här på senaste tiden, men det är bara för jag har legat och varit magsjuk från söndag till idag, INTE KUL ALLS..! Men det är inte bara därför jag inte har hunnit skriva. Tänkte i alla fall berätta lite av vad som har hänt under helgen.

FREDAG: Kollade på film med Matilda & Elin + att dom sov här.

LÖRDAG: Tror jag blev väckt av Matilda & Elin ungefär 1000 gånger på morgonen.. Och när jag väl hade kommit upp så var dom ändå borta för Elin skulle jobba och Matilda skulle dömma någon innebandymatch.
Så jag åkte iväg till Kupolen och var där ett tag, sedan mötte jag upp Matilda vid Maserhallen för vi skulle sola.
Efter det tillbringade vi helgen med massa trevligt folk hemma hos mig. (bilder kommer senare)


dagens shopping
örhängen från Lindex
ring från Glitter
plus en eyeliner



SÖNDAG: Låg i soffan och höll på att avlida..



Ja nu ska jag väll ta och gå och lägga mig så man orkar upp imorgon.. Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Mattias Leidevall

Skulle Elin jobba på max eller har hon bytt arbetsplats nu? =)

2010-02-17 @ 18:32:45
URL: http://mattiasleidevall.blogg.se/
Postat av: linnea w

haha hon jobbar kvar! ;-)

2010-02-17 @ 18:54:13
URL: http://matildalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0