MASSAGE (L)

Har nyss varit på en underbart skön massage. Det var riktigt behövligt kan jag säga! Så nu är jag jätte trött och seg så det blir nog en slapp kväll ikväll. Tog tyvärr inte hem någon film att kolla på idag som jag hade tänkt.. Men jag fick med mig två filmaffischer hem istället, plus att jag köpte en film (men den har jag nyss kollat på så den orkar jag inte kolla på just idag..). Filmaffischerna var i alla fall från ZombieLand och Public Enemis, har inte sett någon av filmerna men affischerna var i vilket fall snygga! (+++ att Johnny Depp är med på Public Enemis affischern så då bara måste man ju ha den, haha)
Just ja, kanske ska berätta vilken film det var jag köpte också! Det var Eden Lake, tyckte den var så bra när jag och Matilda såg den så jag fick lov att köpa den för den var på outlet idag.

Förresten så var filmen Upp som jag kollade på igår jätte kul och bra! KOLLA säger jag bara :-D


affischerna + filmen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0