ÄTER UPP MIG INIFRÅN

behöver komma bort, vill ha spanien nu.
tankarna snurrar men jag kommer inte fram till något, jag är glad jag är ledsen.
Ja hur mår jag egentligen innerst inne? Jag skulle inte ljuga om jag säger att jag knappt vet vem jag är. 
Varför är livet de det är? Varför är livet inte sommar och peace and love
Det här äter upp mig inifrån. Jag vill bort bort bort. Vakna om några år, när 18 år är fyllda. time of the life
men de går inte. det är bara att öppna ögonen se problemen i vitögat och kämpa.
för vem har sagt att livet inte går ut på att kämpa?
ingen dans på rosor men jag tänker bara: tänk om de faktiskt kunde vara så. ett liv utan bekymmer.
drömmar och fantasier slår inte in, jag vågar inte ens hoppas. För mycket begärt.
vissa lever i sin dröm men nu är de dax att vakna ur min dröm för den slår aldrig in.
kom igen de ända jag kan göra något åt är livet jag lever nu ingeting annat.
framtiden behöver inte planeras, försöker leva i nuet även om nuet är de svåraste jag varit med om
















Kommentarer
Postat av: lw

älskar dig

2010-01-11 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0