BORLÄNGE REVYN

Oj va jag har varit dålig på att uppdatera.. Ska försöka skärpa mig!
Jag kom hem från stan för ett litet tag sen, har varit där med pappa, Petra, Moa & Matilda. Vi var först på Borlänge revyn och den var verkligen jätte bra och rolig! Gå och se den om ni kan, verkligen värt pengarna! Efter att vi hade kollat på den gick vi iväg och åt på resturang, det blev grekmat på Tzatziki. Mumsigt!
Efter vi hade ätit gick vi till Hemmakväll och köpte godis och jag & Matilda hyrde film. Det blev "Hunting in Connecticut", har velat sett den länge. Sen tog vi bussen hem.. och nu sitter jag här.

Igår blev det att vara hemma, hade en så kallad "tv-spels kväll". Hahah! Spelade massa Guitar Hero Metallica och sen prövade jag mitt Svampbob-spel som jag fick i julklapp av Matilda. Det var riktigt kul faktsikt!


dagens klädsel
skor från scorett
tight's från cubus
tunika från JC (lånad av Matilda)
kavaj från H&M

with peace, linnea*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0