IGÅR/IDAG

Har nyss fixat mig inför sängen. Innan det var Madde här och vi satt och kollade på gammla kort och videor från typ sjuan & åttan. Haha säger jag bara! Men man saknar den tiden lite ändå..
Förr idag var jag, Matilda & Moa hemma hos min farmor & farfar och åt luch. Var mysigt. Sen på kvällen var vi hemma och åt tacos och kollade på Ice Age 3.

Igår så var vi och kollade på hus. Men vi visste typ redan innan vi hade kollat på det att vi inte skulle ha det för att det ligger för långt borta. Men vi ville kolla på det för det är ungefär ett sånt hus vi letar efter fast med bättre läge. Sen blev det film-kväll med familjen. Vi började och kolla på Spiderwick som var riktigt bra. Sen kollade bara jag & Matilda på The Hitcher som också var bra!

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon. För då ska jag & Petra iväg och sola. (BEHÖVLIGT) hihi












Kommentarer
Postat av: Rebecca

gott med tacos ;)... hehe spiderwick är skitbra ju

2010-01-09 @ 04:04:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja skit gott!

hihi ja den var riktigt bra

2010-01-09 @ 16:46:52
Postat av: Emiliansigrid

God bless you

2011-07-25 @ 15:52:02
URL: http://emiliansigrid.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0