JAG LEVER

Har varit lite död senaste dagarna och inte skrivit något.. Tråkigt, jag vet.. Men nu ska jag skärpa mig igen! :-D

Dagen efter nyårs afton vart en total slapp dag!
Sen på fredagen åkte jag och mamma med tåg upp till Mora för att hälsa på min mormor och hennes man. Det var kul att träffa dom för det gör jag inte så ofta.. Sen på söndagen åkte vi hem igen till Borlänge.

Och idag har jag varit och klippt mig, och det var riktigt behövligt! Hehe. Sen åkte vi till Torsåker för vi ska äta middag med Moa & Matilda's mormor & morfar. Vi ska sova över här till imorgon sen åker vi hem igen.


hittade en bild på oss i Turkiet









Kommentarer
Postat av: madde

tuuuurkland (L)

2010-01-05 @ 19:34:29
URL: http://madelenjohaansson.blogg.se/
Postat av: linnea

in my (L)

2010-01-06 @ 00:58:58
Postat av: beccis

trevlig blogg ^^

titta gärna in min

2010-01-06 @ 01:40:52
URL: http://reblah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0