TRÖTT

Herregud va trött jag är idag. Började åtta och kom faktiskt inte försent till lektionen. Haha. Sen åkte vi längdskidor i detta kalla väder + att Linda puttade mig hela tiden så jag ramlade.. Inte kul!
Nu sitter jag här på datakunskapen och gör ingen ting typ.. vill bara hem.. (N) Men tyvärr så har jag eng sen..

Igår blev det film hemma hos Patrik efter skolan med han & Jessika.

Ska försöka lägg in bild på min tröja sen när jag kommer hem, om jag nu orkar. Hehe! ;-)
Och just ja, på tal om att komma hem får jag inte ens åka hem efter skolan för jag & Matilda ska ut och leta sommarjobb. Hehe. För jag tror inte att vi kommer kunna försörja oss på bloggen precis.


snygga skor? ;-)



with peace, linnea*


Kommentarer
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Moahaha jag är snelhest! :D

2010-01-14 @ 13:29:52
URL: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0