DALECARLIA

Åh nu har dalecarlia fotbollscup börjat här i lilla borlänge och jag får ont i magen av saknad till fotbollen! Jag har spelat cuppen i flera år i rad men iår spelar jag inte fotboll längre. Känns tomt och jättekonstigt. Har typ lust att bara hoppa in på planen när jag ser alla spela haha ! Idag har jag fått äran att vakta bror min för att la familla ska äta grekmat.. eh.. gott.. Så de blir hämtmat för mig och lilla Joel. Sen hoppas jag även att Linnea kommer förbi (LINNEA DU FÅR HÄMTMAT GRATIS !!) Något måste man ju muta henne med.. jajjaj dehär var inte något speciellt roligt inlägg precis men vafan.. Nu ska jag dra ner till Dc igen och kika lite ! Seya


Uppdate: Linnea kommer förbi, hon vart plötsligt väldigt enkel att ha att göra med när det handlade om hämtmat..



 


-











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0