KANSKE HEJDÅ

Det här blir nog typ mitt sista inlägg innan vi packar oss hemåt den 30onde. Vi kom fram igår vid elva och slängde oss och somna typ på en gång hos min mammas moster. idag lämnar vi alltså "staden" och åker ut på landet till resten av släkten och älskade lilla gammelmormor ! Yeah sen tänkte jag att ett inlägg utan bilder är rätt tråkigt så här får ni 3 otroligt uttråkade syskon som vaknade för 5 min sen, nu ska vi dra ut och handla/shoppa lite.

Adios amigos

HAHAAHA för övrigt har mamma färgat mina ögonbryn och ja dom är eh.. en aning mörkare.. heh.. fast ja dom syntes ju knappt från början så får se det från den ljusa sidan..




Vi äro för fina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0