RANDOM





skogsblomma dobby norrland


Idag ska jag och Linnea möta upp kompisar på Sportfältet och heja fram Elin och kvarnsveden till en vinst i semifinalen av dalecarlia! Känner på mig att dom kommer vinna allting ! Min dag fram tills nu har jag spenderat med lite hemma spa osv. Och nu inväntar jag mamma, känner nämligen på mig att det kanske blir kebabsallad till mat idag. Jag är nog beronde.. Kebab+Sallad är den godaste combon som finns!

Föresten tycker inte ni Linnea uppdaterar sjukt dåligt?!! Hon skyller på jobbet men nog borde hon kunna klämma in något inlägg! Kom igen Linnea nu när tilloch med jag tagit tag i dehär.. Annars säger jag upp bekantskapen med dig eller något..

Adios












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0