TRÖTT..

Herrigud va trött jag är just nu. Blev en sen kväll igår hemma hos min syster Martina. Hon ville att jag skulle följa med henne hem och kolla på film efter att hon slutat jobba. Jag sa självklart ja, man missar ju inte en mysig filmkväll. Hihi. Kom hem vid tolv tiden och då somnade jag så fort jag la huvudet på kudden. Hade ju jobbat förr på dagen..
Jag har jobbat idag med, och så har vi haft kalas för mamma typ hela kvällen. Hon fyller 54 år idag, GRATTIS! Nu ska jag faktiskt gå och läggga mig, för jag håller på att somna medans jag sitter här och skriver detta, men jag får ju lov att skriva eftersom Matilda blir så arg annars.. :-(

Jaja, sov så gott alla!



detta gjorde jag och Karin idag, före..



..efter!



igår kom det en hund förbi där vi jobbade, vi trodde den hade blivit
utkastad från sitt hem eller något. men det visade sig att den bodde
i ett av husen i närheten.



grannarnas katt tycker om oss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0