THAI

Igår var jag, mamma och Ellen iväg till cozmoz parken. Där var det massa Thailändare som sålde mat och hade uppträdande, det var även Buddhistiska munkar där. Senare träffade vi mammas kompis och hennes dotter, vilket var väldigt trevligt! Vi satt och åt thaimat tillsammans med dom och senare blev jag, mammas kompis och hennes dotter välsignade av en munk. Det var faktiskt riktigt coolt att bli det, eftersom jag tycker att Buddhismen är lite spännande, eller vad man ska säga. Hellre det än kristendom säger jag bara!

Senare på kvällen följde jag med min syster Cissi och hennes dotter Ellen på bio, vi kollade på Shrek! Bra film det där, haha!




jag igår















när vi blev välsignade



när vi blev välsignade



fick den här när jag blev välsignad, det står för onsdag (den dagen jag blev född på)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0