DEN HÄR VECKAN

Jag har varit lite off, eller okej MYCKET enligt linnea! Men ska bli bättring nu när hon åker till turkiet imorn! Kan berätta lite om alla mina dagar som jag inte uppdaterat från! Torsdag: Det ordnades avslutningsmiddag för maserskolans alla nior, treevtrevlig kväll. Jag tyckte dock discot med lärarna vart liiite för .. aa ni fattar så jag drog hem efter middagen! Fredag: Finmiddag nr 2 , haganäs denhär dagen. Åt nog den goaste middagen jag någonsin ätit faktiskt ! Efter middagen vart det beachhäng och bad (läs: alla andra bada) och efter det var det hem, klä på sig lite mer än strandkläder och gitta till falun där rixfm festival va! Trevlig men tidig kväll de också eftersom jag och linnea inte orkade va kvar, köpte vi gott och drog oss hemåt och såg film ! Idag: Sov ut ordentligt! Måste ju lära mig att göra de nu eftersom jag snart kommer göra det varje morgon! Sommarlov<3 Drog mig ut på en joggingtur och sprang förbi hemma hos linnea och tog avsked! JAG KOMMER SAKNA DIG LINNEA WERMSTRÖM, även om jag har lite problem med att säga det seriöst haha !

Jaja iallafall tänkte jag slänga in blandade bilder från middagarna vi var på !























bildbomb! men 9c fyfan va vi är bra !!!!!!!












Kommentarer
Postat av: Maria

Haha men matilda inte den bilden vet du väl, ser ut som en apa!!! ;)

2010-06-05 @ 22:32:48
URL: http://mariiaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0