LOV FÖR MIG!! typ

Har strövat omkring på Kupolen idag med Matilda B. Köpte dock inga kläder, bara små "viktiga" grejer som en ny ögonskuggaborste, en slags hudkräm och sulor till högklackadeskor. Hoppas på att jag kan komma iväg till Falun imorgon och kolla lite där, vill nämligen ha ett par nya skor och kanske en sommrig klänning. Hmm, vi får se hur det blir..
Har även suttit och gjort lite läxa nu på kvällen, sista rycket nu innan lovet. Fast man kan väll säga att jag har lov nu, för jag är ledig på fredag och så är det knappt någon skola imorgon, sen åker jag ju på söndag! :-D HIHI


bjuder på en bild från förra sommaren i stockholm, saknar!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0