MIDSOMMARAFTON

Oj va dålig uppdatering. Men det är ju sommar och fint väder ute, då ska man ju inte precis sitta inne och blogga tycker jag. Så det får bli lite då och då.
Igår tillbringade jag hela dagen hemma hos min syster Martina i alla fall. Var kul, hoppade massa studsmatta.
I onsdags kväll var jag, Matilda och Häst-Pokjen (även kallad Oskar) iväg till hemmakväll och hyrde film och köpte godis, sendan cyklade vi hem till mig och kollade film hema kvällen. Var riktigt mysigt.

Nu sitter jag och väntar på att Matilda ska komma hit, sen ska vi dra hem till min mamma och fixa oss och greja. Sen kommer Elin och Julia dit och då ska vi grilla och ha det trevligt. Ska bli skit mysigt. Vi får se vad vi gör sen, blir antagligen att vi åker ut på nån ting eller så bjuder vi hem lite folk hem till mig.
Hoppas ni får en trevlig midsommar i alla fall!



båda bilderna är från Turkiet..










Kommentarer
Postat av: TURKMATILDA ;)

Även kallad häst-mannen xd

2010-06-25 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0