HEMMA IGEN... :-(

Suck.. nu är man hemma igen då.. Inte kul alls! Vi kom hem vi två tiden igår (på dagen). Åkte från hotellet halv fyra (turkisk tid), så varken jag, Matilda eller Mathias gick och la oss den kvällen. Skapligt trött var man! Men jag sov på bussen till flyget, flyget, i bilen hem och när vi kom hem. Fast är helt sjukt trött idag med så det kommer bli en tidig kväll för mig ikväll.
Vi har i alla fall haft det super mega bra i Turkiet! Det roligaste var nog att så många kände igen oss från förra året, så vi hade ju massa kompisar där. Och vädret var jätte bra, fast i början var det lite molnigt och så men det var bara bra för då slippte vi bränna oss första dagarna. Vädret blev sedan bara bättre och bättre, när det var som varmast var det minst +45 i SKUGGAN! Så nu här i Sverige håller man ju på att frysa ihjäl..

Första veckan var det bara jag, pappa, Petra, Moa & Matilda där. Sen andra veckan kom min farmor och farfar, mina två kusiner och deras föräldrar. Trevligt, trevligt var det.

Åh nu sitter man här och bara längtar tillbaka! Suck.. Vi älskar verkligen det där stället! <3 Kommer nog antagligen att åka dit nästa år igen, då blir det nog TRE underbara veckor.

Slänger in lite random bilder från första dagarna, men kommer mer sen. Antligen här eller på facebook.




















åh underbara ställe! <3


Kommentarer
Postat av: malin

åh vill också ha en luftmadrass med svampbob på :-D

2010-06-21 @ 21:53:14
URL: http://smurfette.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer bilder!!

2010-06-22 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0