FILM

Nu är vi klar med all filminspelning på våran film i skolan, skönt! Den blir helt galen måste jag säga, haha. Ska bli riktigt kul att se resultatet sen när den är färdig klippt och redigerad, blir nog mycket skratt i alla fall.
Nu ska jag gå upp och plinkiplonka på min gitarr. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer ikväll? Jo just ja, det är ju mitt älskade tv-programm! Hollywood fruar <3 Haha!



var hur skönt som hellst ute idag




inte konstigt att våran film blir galen när denna man är med i den! haha





Kommentarer
Postat av: Kaspargry

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-02-24 @ 08:51:49
URL: http://kaspargry.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0