FRILUFSDAG

Sitter här och kollar på Hollywood fruar och målar naglarna som är jätte korta nu efter som jag ska på min först gitarr lektion imorgon. PIRRIG! Men r.i.p mina naglnar.. </3

Hade jätte skön dag i skolan, eller skolan vet jag inte om man kan säga. Började kvart över åtta och då gick vi runt sportfältet, sen kl 10 var vi på friskis och svettis och gympade till 11 sen slutade vi. Då gick jag på kupolen ett tag och kollade lite, sen träffade jag Patrik ett tag. Var skoj! :-)

Imorgon ska jag som sagt på min först gitarr lektion sen efter det ska jag träffa Elin och Matilda, vi ska ut och äta efter som Matilda åker på onsdag. Kommer sakna henne jätte mycket men hon kommer nog få det jätte bra där borta!











Kommentarer
Postat av: Semra

svar:fjäriljsringen kommer från H&M ;)

2010-03-16 @ 07:24:31
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0