HÅLLER MIG UPPDATE

herregu har ni märkt vad jag håller mig uppdate här nu? Har nog hittat den stora lyckan med att blogga eller nå, haha! Idag har varit som alla andra tråkiga dagar men en nyhet tänkte jag avslöja för er!! Det är absolut ingenting som är bestämt än men som jag ser det är det på god väg.  I augusti är det en viss Linnea som åker utomlands med sin mami och ja jag kanske hänger på!! HELT HIMLA UNDERBART. Känns bara som en dröm men har pratat med båda mina päron och blev verkligen positivt överraskad av pappa som började diskutera det med mig. Wow wowowoowowowowowowow så i augusti säger jag förhoppningsvis adios till sverige en gång till och besöker grekland :-D






nya posen h3h3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0