KVÄLL

Justja de var tusen grejer jag skulle ha gjort innan kvällen. Plugga, städa kanske.. råka glömma de. Ush nu är de sånahär dagar då man bara vill ligga i sängen hela tiden och skita i precis allt verkligen! Allt skolarbete blir en större och större hög och jag gör mindre och mindre. Okej imorgon SKÄRPNING. Imorn blir det att äntligen starta med innebandyn igen! Då startar jag med allt: läxor och städning. Haha min ända städning är att jag ska damsuga. DAMSUGA hur enkelt som helst och hur snabbt som helst men orkar jag? Nej. Här har ni iallfall lite roliga bilder från gårdagen. Två helt normala tjejer.. eller ja vi är dom ända som tycker de ;-)





´

'











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0