OHJA

åhåå jay-z kommer till Peaceandlove (lite efter jag vet). Hoppas han inte ska bo i Borlänge på något sunkigt hotell och att han pendlar fram och tillbaka från sthlm ! Så sjukt pinsamt om han skulle behöva bo i Borlänge, jag menar hur många bra hotell ha borlänge? Precis - zero, noll, none !! Fast han förstår nog såfort han kommer till borlänge att de är en riktig håla utan att behöva besöka hotellen!!! jaaajaaa..

Och nu är de äntligen sol varje dag. Så undertbart, nu känns de verkligen som sommaren är på väg eller hur?!
Om en vecka landar jag på Gran canaria, UNDERBART !! Dehär skulle jag vilja ha med mig.. kul att jag har sådär mycket med pengar nu också..



´










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0