PASS

Seg dag idag med, men idag var det mest för att jag var jätte trött. Blev väckt av min syster Terese vid tio tiden tror jag, för hon ville att jag skulle med henne på Kupolen och lite grejer. Jag vet, tio är inte så tidigt men när man går och lägger sig försent så är det de!
Ja det blev i alla fall att jag gick där med henne och barnen ett tag, sen kom pappa förbi och hämtade mig och vi åkte till stan och fixade ett nytt pass till mig. Jag blev faktsikt nöjd med kortet! Ni får säkert se det senare när jag får det.
Sedan har jag bara varit hemma och typ halv sovit hela dagen.. Finns ju inte så mycket roligare åh göra i den här staden.. Blää





jag idag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0