TRÄFFADE MATILDA!

Kom hem från Matilda för ett tag sedan. HON ÄR JU FÖR FAN HEMMA NU!!!! Är överlycklig! Hihi.
Tidigare idag var jag i skolan. Vi slutade vid tolv idag för vi var på en föreläsning med författaren Jonas Hassen Khemir som bla har skrivit "Ett öga rött". Föreläsningen var faktiskt jätte bra och rolig. Han pratade mycket om rasism och sånt, sa väldigt interessanta saker om de.
Efter det drog jag, Jennifer & Mattias till kupolen och gick runt där i några timmar. Men köpte inget för det ska jag göra imorgon istället för då är det 20% rabatt på Vero Moda mellan 18-20. Kupolen har även öppet extra länge imorgon, till 22. ;-)
Efter kupolen åkte jag till Matilda och träffade henne som sagt, var hur kul som hellst att träffa henne igen och brun har hon blivit också! :-) Fick ett jätte fint armband av henne som hon hade köpt där på Gran Canaria. TACK! <3

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag öva på min nya gitarrläxa! Hoj














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0