DAGEN

Jaha nu sitter man här igen. Har nyss skrivit klart min novell och ska snart äta men tänkte skriva ett litet inlägg först.
Har varit i skolan som vanligt idag, försov mig dock till idrotten som kanske inte var så väldans bra.. men men.. Sen kom jag hem och då skrev jag som sagt klart min novell. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske sitta och sörja för att jag inte kan prata med Matilda något ting? :-( Hmm, nej det lät inte så kul.. På tal om kul så ska jag och Elin åka till Mora på lördag och festa! För min tremänning Tobias har fyllt 18 år. Kommer bli skit kul! :-D

GLÖM INTE ATT THE JACKSON FIVE PROGRAMMET HAR FLYTTAT TILL KL 22:40 PÅ KANAL FYRA IKVÄLL!






Kommentarer
Postat av: elin

fyfan vad kul det kmr blir! :D när slutar du imorn? ;)

2010-03-18 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0