DAGEN

Vilken underbar dag det har varit idag! Första riktigt sommarvärmen! Man kunde ju ha shorts och linne på sig utan att frysa. Helt underbart!
Var och solade idag vid elva tiden. Men var till ett annat ställe än Maserhallen denna gång eftersom dom har 18 års gräns där.. Fast det är nästan bra, för det stället jag var på nu var mycket mycket bättre än Maserhallen. Det enda som är lite dåligt är att det är dyrare.
Efter att jag och Matilda solat mötte pappa, Petra och Moa upp oss på stan och så gick vi in på Lindex och kollade lite. Jag hittade en bh/top som jag blev helt kär i, köpte den såklart. Hihi.
Resten av dagen har jag tillbringat ute såklart, kan ju inte vara inne en sån här dag.








Kommentarer
Postat av: Mattias Leidevall

gick du förbi mitt hus idag? =)

2010-05-16 @ 19:20:34
URL: http://mattiasleidevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0