GALET!

Kom hem för en liten stund sedan, skulle vanligtvis slutat fem i fyra idag. Men alla lektioner blev typ inställda pga nationellt prov. SKÖNT!

Tänkte skriva lite om vad jag gjorde igår, hade väldigt kul!
Jag började med att sätta mig ute på våran gård och sola lite när jag kom hem från skolan, sen blev det så varmt så jag, Matilda B & hennes kompis Lisa började ha vatten krig. Vilket var aaaaas kul! Haha. Efter det så bytte vi till torra kläder igen och Lisa gick hem. Sen började det spöregna! Alltså det verkligen forssade ner! Då sprang jag såklart ut igen och blev lika blöt som under vattenkriget! Haha. Men det var as kul det med, för typ hela gatorna var fulla med forssande vatten! :-D Jag och Matilda måste ha sett helt cp ut när vi sprang runt där ute i regnet..






















Kommentarer
Postat av: Mattias Leidevall

och du säger att jag har för mycket fritid! :P

2010-05-21 @ 17:12:39
URL: http://mattiasleidevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0