HIH

Kom ut från duschen för ett litet tag sedan, innan det var jag och Matilda och solade på stan igen. De var skönt och så är det kul med lite färg. :-)
Ska alldelens strax gå och lägga mig, eftersom det är skola igen imorgon.. Segt! Men idag är det exakt tre veckor kvar till Turkiet, åh va jag längtar! Så om tre veckor så är jag där nere igen och har det bra! Hihi..

Har inte gjort så speciellt mycket idag, vara bara med pappa och Petra till Ica Maxi ett tag och handlade, sen var vi ut och gick.

FÖRRESTEN, jag upptäckte att jag hade fått en visdomstand igår! Min första, haha!


fick våra grejer som vi beställt från Sweden Rock Shop idag,
denna snygga t-shirt hade jag beställt, love it! <3




då kan jag lika gära visa lite av min så kallde "Svampbob hylla".
men ni kan få se bättre bilder på alla grejer någon annan gång.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0