HUVUDET SPRÄNGS

Har världens huvudvärk som jag haft nu i några dagar, varit hemma från skolan sen i måndags med idag pallra jag mig dit. Gjorde Nationellt prov i matte också som gick käpprakt åt helvete, varför ska matte finnas i delen MUNTLIGT ?! Hela den här dagen har varit ganska pissig från start! Imorse spillde jag smink över min nya blus, kom till skolan, fick räkna matte till kl 2, gjorde provet som gick och helvete, hade kör som också gick åt helvete och nu sitter jag här med sveriges största huvudvärk och lyssnar på dehär klippet! HAN ÄR GRYM, skit it om man har huvudvärk dehär måste man höra ! Mmm nu blire äppelpaj tydligen också! Kanske mitt humör kan bli liiiiite bättre !






-












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0